آیا برای ثبت برند خود آماده اید؟

 آیا شما هم به فکر کار کردن برای خود هستید و از کار کردن برای افراد دیگر خسته شده اید؟
برای رسیدن به موفقیت و وارد شدن به دنیای تجارت، شما باید اول از همه به فکر ثبت برند خود و سپس کسب اطلاعات بیشتر باشید اگر شما می خواهید کسب و کار خود را به سمت دنیای وب ببرید به شما پیشنهاد می کنم قرارداد طراحی سایت را نیز بخوانید تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و کسب و کارهای آنلاین شما نیز باید برند خود را وارد فضای وب کنید در این مقاله هرچیزی که درباره ی ثبت برند و تنظیم  قرارداد طراحی سایت لازم است بدانید، را برای شما توضیح خواهم داد.


ثبت برند و لوگو

برند، نشانی لاتین و فارسی برای اقتصاد تجارت یا شرکت شما است، اگر شما تازه به دنیای کار وارد شدید و اطلاعات لازم را ندارید به شما پیشنهاد می کنیم تا از یک گرافیست کمک بگیرید تا لوگو بیزینس شما را طراحی کند.

لوگو یک تصویر گرافیکی است که امضای شرکت شما را نشان می دهد مثال: شرکت نایک با یک لوگو خیلی ساده، پیشرفت بسیاری کرده است و. هر کسی این لوگو را می شناسد، در انتخاب لوگو اشتباه نکنید هر چقدر لوگو ساده تر باشد جذاب تر است.

بگذارید برایتان یک مثال بزنیم:

شما  یک محصول را خریداری می کنید که مارک یا برند مخصوص خودش را دارد و آن محصول رااز بقیه محصولات متمایز می کند به این اسم ، برند می گویند، با ثبت برند شما می توانید در بین مردم جامعه محبوبیت پیدا کنید و از شنیده اسم برند خود احساس غرور کنید.

مراحل ثبت برند

  1. اول باید وارد سایت http://iripo.ssaa.ir شوید سپس اقدام به ثبت برند کنید و در این سایت ببینید که آیا تجارتی با برند شما وجود دارد یا خیر! شما می توانید بدون مراجعه حضوری به اداره ثبت علائم تجاری برند خود را به ثبت برسانید.

  2. بعد از چند روز شما می توانید پاسخ اداره ره بررسی کنید و ببینید که آیا با برند شما مشکلی دارد یا خیر!

حتما وقتی وارد سایت می شوید ثبت نام کنید تا به مشکل بر نخورید البته چه اول کار و چه آخر کار از شما یک اکانت می خواهد پس همان اول بهتر است که اکانت بسازید.

  1. در آخرین مرحله کد رهگیری برای شما اس ام اس می شود، و اگر با ثبت برند شما موافت شود دو نسخه قرار داد برایتان ارسال می شود  شما باید هر دو نسخه را امضا کنید و دوباره برایشان قرار دادها و فیش پرداختی را بفرستید.

  2. در مرحله ی آر شما باید: چاپ آگهی درخواست ثبت برند، به اداره مالکیت باید حضوری مراجعه کنید، پرداخت هزینه ثبت برند و پرداخت هزینه آگهی نوبت دوم روزنامه رسمی

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند

شخص حقیق:

  1. کپی شناسنامه

  2. کارت ملی

  3. کپی کارت بازرگانی

  4. کپی مجوز فعالیت

  5. پروانه ی ساخت

  6. جواز کسب

شخص حقوقی:

  1. کپی شناسنامه

  2. کپی روزنامه ی تاسیس

  3. کپی کارت ملی

  4. کپی مجوز فعالیت

  5. پروانه ی جواز


  6. جواز کسب یا کارت بازرگانی

برای موفقیت در کسب و کار آنلاین شما نیاز به یک سایت یا پیج اینستاگرام نیاز دارید که پیشنهاد ما به شما این است که دنبال طراحی سایت باشید قبل از تمام این کارا شما باید به تنظیم قرارداد طراحی سایت توجه کنید تا با طراح سایت به مشکل نخورید.

 تنظیم قرارداد طراحی سایت

  • رعایت نکات اولیه قانونی و حقوقی

  • مشخص کردن طرفین قرارداد

  • تعریف و تشریح موضوع تنظیم قرارداد طراحی سایت

  • مبلغ تنظیم قرارداد طراحی سایت

  • مراحل پرداخت

  • تعهدات خریدار و فروشنده

  • محل امضا و مهر تنظیم قرارداد طراحی سایت

تنظیم قرارداد طراحی سایت یک اقدام فنی است است که به سود طراحان است، معمولا صاحبان کسب و کارها از تنظیم قرارداد طراحی سایت فراری هستند در صورتی .که طبق قانون باید صورت بگیرد.

جمع بندی

تقریبا برای ثبت برند شما به 40 تا 50 روز کاری نیاز دارید، اگر در حال حاضر تازه برند خود را ثبت کردید و حالا به فکر طراحی سایت و تنظیم قرارداد طراحی سایت هستید بهتر است تحقیقات لازم را انجام دهید و هر کاغذی را امضا نکنید قبل از امضا آن را بخوانید.

 

Comments

Popular posts from this blog

انواع بازی های پاسور آنلاین

با ثبت شرکت و ثبت برند خود، رئیس خودتان شوید.